interaktywnie

Massive Marketing o marketingu miejsc w raporcie Interaktywnie.com

Serwis Interaktywnie.com regularnie publikuje raporty dotyczące wybranych zagadnień z branży marketingu internetowego oraz sprzedaży w Internecie. Najnowszy raport, opublikowany 29 maja, porusza temat content marketingu oraz jego znaczeniu w promocji.

W raporcie zawarte zostały nasze pomysły na promocję Szydłowca. Choć wiadomo, że dużym miastom jest łatwiej się reklamować, nie oznacza to, że mniejsze miejscowości nie mają szans na efektywny marketing. W raporcie można przeczytać o naszych pomysłach na wykorzystanie content marketingu do promocji miasta.

Massive Marketing jest partnerem raportu ,,Content marketing 2018″.

Raport można pobrać klikając TUTAJ.

 

 

Bartosz Kaluga

Właściciel www.massivemarketing.pl
marketing lokalny i międzynarodowy

Co-Founder and CEO www.sintraconsulting.pl
eCommerce and Corporate Portals Development (Magento, Liferay, Sharepoint, Web Marketing)
Bartosz Kaluga

Comments

comments