Oferta
Marketing lokalny
Marketing międzynarodowy
Dodatkowe usługi
Kontakt
biuro@massivemarketing.pl
48 793 902 234
Massive Marketing Bartosz Kaluga
Gąsawy Rządowe 30a
26-502 Jastrząb
NIP: 799-192-29-21
Godz. otwarcia: 9:00 - 17:00
Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przechowywania oraz dostępu do informacji na urządzeniach Użytkownika, za pomocą plików cookies, służących do realizacji usług świadczonych drogą elektroniczną, przez Massive Marketing Bartosz Kaluga z siedzibą w Szydłowcu, Rynek Wielki 6.
Korzystając z serwisu Odrowąż 24, Użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie swoich ujawnionych danych. Wydawca zobowiązuje się nie ujawniać ich osobom trzecim, z wyjątkiem podmiotów określonych w Ustawie – takich jak organy państwowe do ich wglądu uprawnione jak i strony w ewentualnym postępowaniu karnym lub cywilnym. Użytkownik może dodatkowo wyrazić zgodę na wykorzystywanie jego danych osobowych w celach marketingowych (np. poprzez newsletter, informowanie o ofertach reklamowych czy patronatu medialnego).
I. Definicje
1. Administrator – oznacza Massive Marketing Bartosz Kaluga z siedzibą w Szydłowcu, NIP: 799-192-29-21
2. Cookies – oznacza dane informatyczne, w szczególności niewielkie pliki tekstowe, zapisywane i przechowywane na urządzeniach za pośrednictwem których Użytkownik korzysta ze stron internetowych portalu.
3. Cookies Administratora – oznacza pliki cookies zamieszczane przez Administratora, związane ze świadczeniem usług drogą elektroniczną przez Administratora za pośrednictwem portalu.
4. Cookies zewnętrzne – oznacza pliki cookies zamieszczane przez partnerów Administratora za pośrednictwem strony internetowej portalu.
5. Serwis/portal – oznacza stronę internetową lub aplikację, pod którą Administrator prowadzi serwis internetowy o charakterze informacyjno-publicystycznym, działający w domenie www.odrowaz24.pl .
6. Urządzenie – oznacza elektroniczne urządzenie za pośrednictwem którego Użytkownik uzyskuje dostęp do Serwisu.
7. Użytkownik – oznacza podmiot, na rzecz którego zgodnie z Regulaminem i przepisami prawa mogą być świadczone usługi drogą elektroniczną lub z którym zawarta może być Umowa o świadczenie usług drogą elektroniczną.
II. Rodzaje wykorzystywanych plików cookies
1. Stosowane przez Administratora pliki cookies są bezpieczne dla Urządzenia Użytkownika. Nie jest możliwe przedostanie się tą drogą do Urządzeń Użytkowników wirusów lub innego niechcianego oprogramowania lub oprogramowania złośliwego. Pliki te pozwalają zidentyfikować oprogramowanie wykorzystywane przez Użytkownika i dostosować do niego serwis. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę domeny z której pochodzą, czas przechowywania ich na Urządzeniu oraz przypisywaną wartość.
2. Administrator wykorzystuje dwa typy plików cookies:
a) cookies sesyjne: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam aż do czasu zakończenia sesji danej przeglądarki. Zapisane informacje są wówczas trwale usuwane z pamięci Urządzenia. Mechanizm cookies sesyjnych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
b) cookies trwałe: są przechowywane na Urządzeniu Użytkownika i pozostają tam do momentu ich skasowania. Zakończenie sesji danych przeglądarki lub wyłączenie Urządzenia nie powoduje ich usunięcia z Urządzenia Użytkownika. Mechanizm cookies trwałych nie pozwala na pobieranie jakichkolwiek danych osobowych ani żadnych informacji poufnych z Urządzenia Użytkownika.
3. Użytkownik ma możliwość ograniczenia lub wyłączenia dostępu plików cookies do swojego Urządzenia. W przypadku skorzystania z tej opcji korzystanie z Serwisu będzie możliwe, poza funkcjami, które ze swojej natury wymagają plików cookies.
III. Cele w jakich wykorzystywane są pliki cookies.
1. Administrator wykorzystuje cookies własne w następujących celach:
a) konfiguracja serwisu
– dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacja korzystania ze stron internetowych Serwisu;
– rozpoznanie urządzenia Użytkownika Serwisu, jego lokalizację oraz odpowiednie wyświetlenie strony internetowej, dostosowanej do jego indywidualnych potrzeb;
– zapamiętanie wybranych przez Użytkownika ustawień personalizacji interfejsu Użytkownika, np. w zakresie wybranego języka czy regionu, z którego pochodzi Użytkownik;
– zapamiętanie historii odwiedzanych stron w Serwisie w celu rekomendacji treści;
b) uwierzytelnianie Użytkownika w Serwisie i zapewnienie sesji Użytkownika w Serwisie
– utrzymanie sesji Użytkownika Serwisu (po zalogowaniu) dzięki której Użytkownik nie musi na każdej podstronie Serwisu ponownie wpisywać loginu i hasła;
– poprawna konfiguracja wybranych funkcji Serwisu, umożliwiająca weryfikację autentyczności sesji przeglądarki;
– optymalizacja zwiększenia wydajności usług świadczonych przez Administratora;
c) realizacja procesów niezbędnych dla pełnej funkcjonalności stron internetowych
– dostosowanie zawartości stron internetowych Serwisu do preferencji Użytkownika oraz optymalizacja korzystania ze stron internetowych Serwisu; pliki te pozwalają rozpoznać podstawowe parametry Urządzenia Użytkownika i odpowiednio wyświetlić stronę internetową, dostosowaną do jego indywidualnych potrzeb
d) zapamiętanie lokalizacji Użytkownika
– poprawna konfiguracja wybranych funkcji Serwisu, umożliwiająca dostosowanie dostarczanych informacji do Użytkownika z uwzględnieniem jego lokalizacji
e) analiza badań oraz audytu oglądalności
– tworzenie anonimowych statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób Użytkownicy Serwisu korzystają ze stron internetowych Serwisu, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
f) zapewnienie bezpieczeństwa i niezawodności Serwisu
2. Administrator usługi wykorzystuje cookies zewnętrzne w następujących celach:
a) prezentowanie treści multimedialnych na stronach internetowych Serwisu, które są pobierane z zewnętrznego serwisu internetowego (tj. Youtube; Vimeo; i inne)
b) zbieranie ogólnych i anonimowych danych statystycznych za pośrednictwem narzędzi analitycznych (Google Analytics)
c) prezentowanie reklam dostosowanych do preferencji Użytkownika z wykorzystaniem narzędzia internetowej reklamy (Google AdSense)
d) zalogowanie do Serwisu za pomocą serwisu społecznościowego (Facebook, Twitter, Google)
e) wykorzystanie funkcji interaktywnych w celu popularyzacji serwisu za pomocą serwisów społecznościowych (Facebook, Twitter)
IV. Możliwości określenia warunków przechowywania lub uzyskiwania dostępu przez cookies.
1. Użytkownik może samodzielnie zmienić ustawienia dotyczące plików cookies w dowolnym czasie, określając warunki ich przechowywania i uzyskiwania dostępu przez pliki cookies do Urządzenia Użytkownika. Zmiany ustawień o których mowa w zdaniu poprzednim, Użytkownik może dokonać za pomocą ustawień przeglądarki internetowej lub za pomocą konfiguracji usługi. Ustawienia te mogą zostać zmienione w taki sposób, aby blokować automatyczną obsługę plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej bądź informować o ich każdorazowym zamieszczeniu na urządzeniu Użytkownika. Szczegółowe informacje o możliwościach i sposobach obsługi plików cookies dostępne są w ustawieniach oprogramowania (przeglądarki internetowej).
2. Użytkownik może w każdej chwili usunąć pliki cookies korzystając z dostępnych funkcji w przeglądarce internetowej, której używa.
3. Ograniczenie stosowania plików cookies, może wpłynąć na niektóre funkcjonalności dostępne na stronie internetowej, której używa.
Jaka platforma ecommerce jest warta uwagi?
/w Aktualności /Autor Bartosz KalugaHandel elektroniczny to obszar, który stale doświadcza dynamicznego wzrostu. Jeśli więc szukasz sprawdzonego i pewnego rozwiązania postaw na ugruntowaną platformę e-commerce, dzięki której wzniesiesz swój sklep na wyżyny możliwości. Zatem jaka platforma ecommerce jest najlepsza? Obecnie jedną z najbardziej wyróżniających się i najpopularniejszych platform sklepowych jest Shopify. Dedykowana jest głównie małym i średnim firmom, jednak […]
Massive Marketing o marketingu miejsc w raporcie Interaktywnie.com
/w Aktualności, Content Marketing, Marketing Lokalny, News /Autor Bartosz KalugaSerwis Interaktywnie.com regularnie publikuje raporty dotyczące wybranych zagadnień z branży marketingu internetowego oraz sprzedaży w Internecie. Najnowszy raport, opublikowany 29 maja, porusza temat content marketingu oraz jego znaczeniu w promocji. W raporcie zawarte zostały nasze pomysły na promocję Szydłowca. Choć wiadomo, że dużym miastom jest łatwiej się reklamować, nie oznacza to, że mniejsze miejscowości nie […]
Rowerem po Ziemi Szydłowieckiej
/w Infografika, Marketing Lokalny /Autor Bartosz KalugaZwiedzasz Kraków i Warszawę? Zatrzymaj się po drodze w Szydłowcu! Zabytki, piękno natury i sieć szlaków rowerowych to doskonały sposób na aktywny wypoczynek i odkrycie potencjału turystycznego Szydłowca. Duże miasta i główne atrakcje turystyczne ulokowane na trasie S7, takie jak Kraków czy Warszawa, z pewnością mają sporo do zaoferowania i stale przyciągają tysiące turystów. Nie […]
Odrowąż 24 – nasz nowy serwis informacyjno-publicystyczny
/w Aktualności, Odrowąż 24 /Autor Bartosz KalugaOdrowąż 24 – nowy portal integrujący mieszkańców ,,Ziemi Odrowążów”. Portal Odrowąż 24 to nasz nowy serwis o charakterze informacyjno-publicystycznym. Jego celem jest tworzenie warunków budowania lokalnej społeczności obywatelskiej i integracja mieszkańców powiatów szydłowieckiego, skarżyskiego, koneckiego, opoczyńskiego i przysuskiego. Powiaty te do 1975 roku znajdowały się w jednym województwie – kieleckim. Wybierając nazwę portalu chcieliśmy nawiązać […]
Otwórz oddział firmy w Szydłowcu
/w Marketing Lokalny /Autor Bartosz KalugaSzydłowiec jest miastem o potencjale, który należy odpowiednio wykorzystać. Przemyślana strategia, wykorzystanie walorów miasta oraz wzięcie pod uwagę zalet prowadzenia działalności w mniejszym mieście może sprawić, że Szydłowiec stanie się doskonałą lokalizacją do otwarcia oddziału firmy. Czy Szydłowiec ma potencjał? Szydłowiec wydaje się być zbyt małym miastem, aby posiadać wystarczający potencjał do przyciągnięcia dużych inwestycji […]
Darmowa strona internetowa – dla kogo?
/w Aktualności /Autor Bartosz KalugaWiele kreatorów stron internetowych oferuje możliwość budowy darmowej strony internetowej. Czy jest ona jednak w pełni darmowa, jakie posiada ograniczenia…i jakie może pełnić funkcje – tematy te poruszymy w niniejszym wpisie. Dla kogo darmowa strona? Wiele kreatorów stron internetowych umożliwia budowę strony internetowej za darmo. Niesie to jednak za sobą wiele ograniczeń, które mogą zadecydować […]