Darmowa strona internetowa – dla kogo?

Wiele kreatorów stron internetowych oferuje możliwość budowy darmowej strony internetowej. Czy jest ona jednak w pełni darmowa, jakie posiada ograniczenia…i jakie może pełnić funkcje – tematy te poruszymy w niniejszym wpisie.

Dla kogo darmowa strona?

Wiele kreatorów stron internetowych umożliwia budowę strony internetowej za darmo. Niesie to jednak za sobą wiele ograniczeń, które mogą zadecydować o efektywnym wykorzystaniu strony internetowej dla własnej działalności. Budowa darmowej strony internetowej pozwala jednak zapoznać się z kreatorem stron internetowych, szczególnie osobom, które nie są ekspertami technicznymi i stawiają dopiero pierwsze kroki w marketingu internetowym.

Ograniczenia darmowych stron

Popularne jest powiedzenie, że nie ma nic za darmo. W przypadku darmowych stron mówimy jednak o ograniczeniach. Na przykładzie platformy 1 Minute Site wyglądają one następująco:

  • http://twoja-nazwa.1minutesite.pl

Oznacza to, że Twoja strona zostanie zbudowana na domenie drugiego rzędu, czyli subdomenie. Tym samym adres Twojej witryny internetowej będzie z dodatkową końcówką, przykładowo kwiaciarniaela.1minutesite.pl

  • 3 strony

W ramach darmowej strony można zbudować 3 zakładki. Czyli przykładowo stronę główną, drugą stronę będą informacjami o Twojej działalności lub usługach i produktach, czy też galerą zdjęć. Trzecią stronę warto przeznaczyć na informacje typowo kontaktowe.

  • eCommerce: 3 produkty

W wersji darmowej możliwe jest również uruchomienie sklepu internetowego w którym można sprzedawać do 3 produktów. Dzięki czemu można zapoznać się z bardzo prostym modułem eCommerce

  • 10 Mb przestrzeni dyskowej

Jest to wystarczająca ilość, aby na stronie zamieścić ciekawe i dobrej jakości zdjęcia, jak również załączniki do pobrania, które mogą wzbogacić zawartość Twojej strony internetowej.

Zachęcam do budowy darmowej strony internetowej na platformie www.1minutesite.pl

W razie jakichkolwiek problemów służę pomocą, a jeśli będą chcieli Państwo zbudować profesjonalną stronę internetową, wystarczy skierować do nas zapytanie. Doradzimy najlepsze rozwiązanie, przygotujemy unikalną grafikę oraz zaplanujemy pierwsze działania marketingowe.

Bartosz Kaluga

Bartosz Kaluga

Właściciel www.massivemarketing.pl
marketing lokalny i międzynarodowy

Co-Founder and CEO www.sintraconsulting.pl
eCommerce and Corporate Portals Development (Magento, Liferay, Sharepoint, Web Marketing)
Bartosz Kaluga

Latest posts by Bartosz Kaluga (see all)

Comments

comments