Darmowa strona internetowa – dla kogo?

Wiele kreatorów stron internetowych oferuje możliwość budowy darmowej strony internetowej. Czy jest ona jednak w pełni darmowa, jakie posiada ograniczenia…i jakie może pełnić funkcje – tematy te poruszymy w niniejszym wpisie.

Dla kogo darmowa strona?

Wiele kreatorów stron internetowych umożliwia budowę strony internetowej za darmo. Niesie to jednak za sobą wiele ograniczeń, które mogą zadecydować o efektywnym wykorzystaniu strony internetowej dla własnej działalności. Budowa darmowej strony internetowej pozwala jednak zapoznać się z kreatorem stron internetowych, szczególnie osobom, które nie są ekspertami technicznymi i stawiają dopiero pierwsze kroki w marketingu internetowym.

Ograniczenia darmowych stron

Popularne jest powiedzenie, że nie ma nic za darmo. W przypadku darmowych stron mówimy jednak o ograniczeniach. Na przykładzie platformy 1 Minute Site wyglądają one następująco:

  • http://twoja-nazwa.1minutesite.pl

Oznacza to, że Twoja strona zostanie zbudowana na domenie drugiego rzędu, czyli subdomenie. Tym samym adres Twojej witryny internetowej będzie z dodatkową końcówką, przykładowo kwiaciarniaela.1minutesite.pl

  • 3 strony

W ramach darmowej strony można zbudować 3 zakładki. Czyli przykładowo stronę główną, drugą stronę będą informacjami o Twojej działalności lub usługach i produktach, czy też galerą zdjęć. Trzecią stronę warto przeznaczyć na informacje typowo kontaktowe.

  • eCommerce: 3 produkty

W wersji darmowej możliwe jest również uruchomienie sklepu internetowego w którym można sprzedawać do 3 produktów. Dzięki czemu można zapoznać się z bardzo prostym modułem eCommerce

  • 10 Mb przestrzeni dyskowej

Jest to wystarczająca ilość, aby na stronie zamieścić ciekawe i dobrej jakości zdjęcia, jak również załączniki do pobrania, które mogą wzbogacić zawartość Twojej strony internetowej.

Zachęcam do budowy darmowej strony internetowej na platformie www.1minutesite.pl

W razie jakichkolwiek problemów służę pomocą, a jeśli będą chcieli Państwo zbudować profesjonalną stronę internetową, wystarczy skierować do nas zapytanie. Doradzimy najlepsze rozwiązanie, przygotujemy unikalną grafikę oraz zaplanujemy pierwsze działania marketingowe.

Bartosz Kaluga

Właściciel www.massivemarketing.pl
marketing lokalny i międzynarodowy

Co-Founder and CEO www.sintraconsulting.pl
eCommerce and Corporate Portals Development (Magento, Liferay, Sharepoint, Web Marketing)
Bartosz Kaluga

Comments

comments